Thursday, October 20, 2005

Miksi oikeus- ja poliisi suojelee miehittäjä-Ryssää perusoikeuksia rikkoen?

Thursday, October 20, 2005


Miksi oikeus- ja poliisi suojelee miehittäjä-Ryssää perusoikeuksia rikkoen?

Tampereen syyttäjä Esa Aho suojelee Supon Helsingin edustajaa mielenosoituksemme rajoittamisessa 2.8.2005 Suomen Joutsenella Vladimir Putinin vierailun aikaan

Supon Helsingin edustajan ja poliisien mielenosoituksemme rajoittaminen 2.8.2005 Putinin Suomen Joutsenella aikaan tutkintaan

Poliisin ja Supon perusoikeuksien loukkaukset 2.8.2005 Suomen Joutsenella olleen laillisen mielenosoituksen estämisestä ja rajoittamisesta tutkintaan

Ohessa alustava uusinnettu kuva- ja saatesanoilla varustettu tutkintailmoitus 2.8.2005 perusoikeuksien loukkaamisestamme tutkintailmoitusta vauhdittaaksemme


Viranomaisten: Poliisin ja Supon perusoikeuksien loukkaukset 2.8.2005 Suomen Joutsenella olleen mielenosoituksen estämisestä ja rajoittamisesta tutkintaan

Viranomaisten perusoikeuksien loukkaukset ansaitsevat kaiken mahdollisen julkisuudet etteivät toistu = Ennaltaehkäisevyyden nimissä : Viimeisin tutkintapyyntöni perusoikeuksien loukkauksesta mielenosoituksen yhteydessä

http://occupiedterritoriesback.blogspot.com/



Tampereen, Turun, Helsingin poliisin ja Supon Hkin edustajat vastuuseen siltä osin kuin toimineet perusoikeuksien vastaisesti


Supon Hkin edustaja poistumassa käskytyksensä jälkeen. Käsky oli ettei saa laulaa, eikä ääntä korottaa yli puheäänen. Tämäkö on mielenosoitusoikeusoikeutta ja ilmaisunvapautta tavarakonttien takana 200-300 metrin päässä? Toteutuuko perusoikeudet?


http://rikosilmoitus-1.blogspot.com/
http://lehtoseppo.blogspot.com/

Spasiba maja ruski tavaris;) Suomelta ryöstetyssä Tehtaankadulla olevan Venäjän federaation miehittäjä-Ryssän edustuston ja siellä majailevia miehittäjä-Ryssän KGB-koulutettuja loisia unohtamatta, saati kätyreitään keskuudessamme eri viranomaisissa, jopa poliisissa ja syyttäjissä.


Suomalaisuus ei voi olla yksipuolista vaikenemista miehittäjä-Ryssästä ja sen sotarikoksista ja alistustumista pelkäksi miehittäjä-Ryssän lypsylehmäksi?

Voisimmeko pikkuhiljaa ryhdistäytyä oikeutetuilla vaatimuksilla kansankunnan ylintä johtoa myöden?

2.8.2005 viimeksi kansakuntamme puolesta nenäkkäin miehittäjä-Ryssän Tehtaankadun KGB-koulutetuille diplomaateille esitetyt aluevaatimuksemme urheilullisesti, joista nuorempi ryssä pillastui kuin vauhko hevonen, mutta onneksi oli aita ryssien varalta ja poliiseja paikalla:)


Seppo Lehto Tampere

Kansakuntamme valontuoja ja miehitettyjen alueiden palauttaja, miksi et sinäkin?

Paskokaamme jumalaisesti ohjaajaguru Jouko Turkan ja Jussi Parviaisen tunnetun roolin "Juska Paarman" Jumalan rakastaja ja Valtakunta teatteriroolien tyylisesti tästälähin kaikille miehittäjä-Ryssän perusteettomille rahastusvaatimuksille kuten he ovat paskoneet alueillemme ja Suomenlahteen ja saaneet vielä Suomen, Ruotsin ja EU:n rahoituksen saasteidensa siivoamiseen.
Eiköhän mainostamansa rikas Ryssä eli Venäjän Federaatio parasiitti-, sotarikoksiin ja miehityksiin syyllistyvä valtio kykene omista jätteistään huolehtimaan? ... kuten körttiläiset tämän päivän perinteestään.


Embassy of Russia in Helsinki, Finland

Address:Tehtaankatu 1 b, 00140 Helsinki, Suomi
Phone:+ 358 9 661 877, + 358 9 60 70 50
Telex:(57) 125577 SOVKO SF
Fax:+358 9 661-006
E-mail:rusembassy@co.inet.fi

Friday, August 19, 2005

Suursuomalaisuudesta on hyvä lähteä kun puhutaan oikeudenmukaisista rajoista ja rajoista Ryssän ja Suomen välillä

Saturday, August 20, 2005

Suursuomalaisuudesta on hyvä lähteä kun puhutaan oikeudenmukaisista rajoista ja rajoista Ryssän ja Suomen välillä

Suojelupoliisin Helsingin edustaja tuli vaatimaan 2.8.2005 Turussa Suomen Joutsenelle tulevan saastaisen miehittäjä-Ryssän eli Vladimir Putinin ja Tarja Halosen piipahtamisen alla laillisen mielenosoituksen laulun- ja huutamisen kieltämistä vastoin kaikkia järkisyitä. Pakotteiksi annettiin, että mikäli ei totella niin pojat vie autolla kamarille ja tulee sakkoja.
Olemme tehneet asiasta hallintokantelun. Asia on kirjattu valtakunnansyyttäjällä, oikeuskanslerinvirastossa ja Turun poliisissa. Vaadimme ilmaisuvapauden rikkomuksesta rangaistusta ja sakkoja perusoikeuksien rikkomisesta.

Ohessa miehittäjä-Ryssän suomeataitavia edustajia Tehtaankadulta ja Moskovasta, joilta meinasi palaa päreet kun tiedustelin saastaisen miehittäjä-Ryssän edustajien kansanmurhasta vastuussa olevien saattamista kansainväliseen sotarikostuomioistuimeen ja viittasin esimiehensä kohtaloon eli hirtettyyn Vladimir Putinia symboloivaan pitkähäntäiseen apinaan.
Osa virkamiesryssistä kävi tosin tervehtimässä käsi ojossa ja naureskellen hirtettyä esimiestään symboloivaa apinaa Vladimir Putinia Sieg Heil-tervehdyksin

Kysymme: Voittaako suomalainen aina vai pitääkö olla neekeri, talebaaniafgaani tai ryssä saadakseen silvotussa tynkä-Suomessa oikeutta perusoikeuksia kunnioittaen ilman neekeröiviä syyttäjiä ja vanhuudenheikkoudesta kärsiviä ryssäläisiä käänteisrasismia soveltavia femakkotuomareita?

Ohessa Tampereen käräjäoikeuden edessä Isänmaan puolesta talvisodassa kaatuneiden muistolaatan edessä Neekeripusulaatikko käsissäni roomalaisittain tervehtien 20.6.2005.
Tuolloin vaadittiin käräjäoikeudelta 40 vuodeksi käräjäoikeuden tuomion salaamista. Siihen ei tuomari Anja Aulomaa suostunut, mutta oikeusmurhan teki tuomitessaan 3 kk ehdollista vankeutta käytännössä ilman todisteita, sekä syyllistyen EIT:n vastaisiin toimiin mm. hylkäämällä todistajani, kirjallisia todisteita sekä ko. tilanteessa, että sähköisesti lähettämiäni, mitkä olisivat todistaneet jtkn muuta kuin mitä syyttäjä Jouko Nurminen syyntakeettomasti esitti. Syyttäjä Jouko Nurminen kehtasi jopa väittää minun puhuvan menetetyistä alueista. Oikaisin häntä puhuvani miehitetyistä alueistamme. Joten voinemme todeta elävämme tosi orwellimaisessa maailmassa täällä miehittäjä-Ryssälän takahikiällä Tampereella.


28.09.2005
ProKarelia

SODAN VARJOJEN PURKAMINEN VALTIONJOHDON VASTUULLA

Ns. sotasyyllisyys ja asekätkentä ovat muiden sodanjälkeisten kipukysymysten kanssa yhä useammin esillä. Annetaan ymmärtää, että näitä varjoja nyt valaistaan ja jotain tapahtuu. Kyse näyttää kuitenkin olevan niiden siististä hautaamisesta.

Sanotaan, ettei ns. sotasyyllisten tuomioita tarvitse purkaa ja kunniaa palauttaa, koska he eivät menettäneet kunniaansa. Syyttömästi tuomitulle tällainen on lähinnä korni pila. Lisäksi se osoittaa sanojaltaan sangen rajoittunutta ajattelukyä.

Ns. sotasyyllisten tuomitsemiseksi tehtiin perustuslain vastainen laki jo riittää tuomioiden purkamiseen. Oikeusvaltiossa on oikeuskansleri, eduskunnan oikeusasiamies, oikeusministeri ja muut laillisuuden valvojat siksi, että he korjaavat tapahtuneet oikeusmurhat, jopa estävät niiden syntymistä. Ovatko Suomen viranomaiset toimineet näin? Eivät ole, vaan päinvastoin. Koska he joutuvat tästä vastuuseen?

Tuomittu menettää aina henkisiä ja taloudellisia arvoja. Syyttömästi tuomitun menetykset ovat vielä suuremmat ja lisäksi niistä puuttuu tuomitsemisperuste. Suomessa tuskin kukaan lainoppinut väittää, että ns. sotasyylliset olivat todella sotasyyllisiä, sotarikollisia. Silti suomalainen tuomioistuin tuomitsi heidät.

Onko Venäjä-pelko niin voimakas, ettei poliittinen eliitti Suomessa uskalla edes myöntää, että ns. sotasyyllisten tuomiot tulisi purkaa, koska ne olivat perustuslain vastaiset ja koska tuomitut olivat syyttömiä? Onko Suomi oikeus- vai banaanivaltio, kun raskaitakaan oikeusmurhia ei haluta korjata?

Ns. sotasyylliset olivat Suomen poliittisia johtajia, kansan valitsemia. He pelastivat toimillaan Suomen itsenäisyyden. Palkinnoiksi ja kunniansa osoituksiksi heille annettiin pitkät vankeusrangaistukset. On yksiselitteistä, että tuomitut ja heidän perheensä kokivat suuria menetyksiä. Tuomiolla syyllistettiin koko Suomi ja sen johtajat.

Tarkoituksellisen ajattelun kapeus ns. sotasyyllisten kohdalla unohtaa täydellisesti sen, että heidän tuomitsemisensa oli ja yhä on ehkä keskeisin syy siihen, että Suomea pidetään sotaan syyllisenä ja natsien poliittisena kumppanina. Juuri sotaan syyllisyyden perusteella Suomelle voitiin määrätä Pariisin rauhansopimuksessa ankarat sotakorvaukset, suuret aluemenetykset ja muut sanktiot.

Eihän syytöntä tuomita menetyksiin ja rangaistuksiin. Syyllinen sen sijaan voidaan tuomita. Tämän kaiken teki helpoksi se, että suomalainen tuomioistuin tuomitsi omat johtajansa sotaan syyllisinä vankeusrangaistuksiin. Virallinen Suomi ei esittänyt todisteita missään vaiheessa siitä, että totuus olisi ollut toisenlainen. Mannerheimkin vaiennettiin. Virallinen Suomi siten tunnusti Suomen syyllisyyden sotiin.

On helppo hyväksyä se, että heti sotien jälkeen elettiin poikkeuksellisia aikoja, joissa jouduttiin hyväksymään epäoikeudenmukaisiakin ratkaisuja.

Sitä ei voida hyväksyä, ettei Suomen valtionjohto presidentti Koivistosta alkaen ole asioiden hyväksi tehnyt mitään, vaan päinvastoin. Suomen valtionjohto siten edelleen jättää maailmalle sen kuvan, että me olimme sotiin syyllisiä ja oli oikein saada siitä rangaistus. Virallisen Suomi yhä tunnustaa sotiin syyllisyyden käyttäytymällä kuin syyllinen.

Jos valtiojohtomme katsoo, ettei Suomi ollut sotiin syyllinen, se olisi käynnistänyt ns. sotasyyllisten ja asekätkijöiden tuomioiden purkamiset ja korvannut syntyneet vahingot. Se olisi kuuluttanut maailmalle, että toimimme silloin poikkeuksellisissa olosuhteissa, mutta emme olleet sotiin syyllisiä.

Jos emme olleet syyllisiä, valtiojohtomme olisi pitänyt käynnistää sotakorvausten takaisinmaksamisvaatimukset, ns. saksalaisen omaisuuden, sodan tuhojen ja menetysten korvaamisvaatimukset. Valtionjohtomme, presidentti etunenässä, olisi käynnistänyt rauhanomaiset neuvottelut Karjalan ja muiden pakkkoluovutettujen alueitten palauttamiseksi.

Mitä valtiojohtomme tai eduskuntamme on tehnyt osoittaakseen Suomen syyttömyyden sotiin? Ei käytännössä mitään. Jopa varovaiset puheet erillissodistamme ovat vaienneet, kun itäinen naapuri ärähti.

Onko valtiolliseen ja poliittiseen johtoomme syntynyt kollektiivinen omatunto, joka ruokkii päättäjien uskoa siihen, että asioista vaikeneminen on parasta, vanhoja epäoikeudenmukaisuuksia ei pidä korjata ja että kaikki on hyvin. On arvioitavissa, että useimpien yksilöllinen omatunto muistuttaa näitten asioitten korjaamisesta, mutta kollektiivinen ruokkii ja palkitsee vaikenemista.

Suomi on sotiin syyllinen niin kauan, kunnes se ryhtyy todellisiin toimiin syyttömyytensä osoittamiseksi. Ensimmäisenä toimenpiteenä on ns. sotasyyllisten ja asekätkijöiden tuomioiden purkaminen. Eduskunta kykeni säätämään perustuslain vastaisen lain syyttömien tuomitsemiseksi. On todellista poliittista uusavuttomuutta, jos se ei kykene oikaisemaan omaa lainvastaista tekoaan.

Jos valtiojohtomme myöntää, etteivät ns. sotasyylliset olleet syyllisiä, eivätkä menettäneet kunniaansa, silloin nykyinen valtiojohtomme on laitettava vastuuseen tästä asiasta, koska he vastoin parempaa tietoaan eivät tee mitään perustuslain ja ihmisoikeuksia loukkaavien toimien korjaamiseksi.

Kunniaa ei palauteta Suomessa ja maailmalla, eikä tuomioita pureta sillä, että on pidetty juhla, jossa on sanottu muutamia kauniita sanoja. Ne ovat pelkkää silmänlumetta, jolla asian todellinen ydin peitetään. Vaihtoehtojen määrä tässä asiassa supistuu.

Joko valtiojohtomme tai oikeusviranomaisemme käynnistävät asioiden korjaamistoimet tai heidän vastuunkantamistaan on ryhdyttävä selvittämään.



Takaisin ylös  Lisää artikkeleita kirjoittajalta  Artikkeli-arkisto
----------------------------------------------
Vastaava mielenosoitus pidettiin Miehitettyjen alueiden palautuksen puolesta Lahdessa Karjala takaisin - juhlilla 19.6.2005

http://www.ess.fi/Article.jsp?article=45920

Kulkuekohu ei häiritse karjalaisten juhlavalmisteluja

Aluepalautus ry sai paikan torilta
Karjalan Liiton kesäjuhlat tänä viikonloppuna kiinnostavat myös Karjalan palauttamista ajavia tahoja. Sähköpostiliikenne on alkuviikosta ollut vilkasta, kun eri palautusyhdistykset ovat lähettäneet lausuntojaan tiedotusvälineille ja poliisille. Lahden poliisi on saanut myös ilmoituksen mielenosoituksesta.
Sekavan ilmoituksen takaa löytyi lopulta pienten Karjalan palautusta ajavien ääriyhdistysten aktivisti Seppo Lehto. Karjalan Liitto pitää tilannetta kiusallisena.
- Hän on ammattimielenosoittaja ja virkavallan merkitty mies. Karjalan Liitolla ei ole hänen kanssaan mitään yhteistyötä, eikä muidenkaan palautusta ajavien tahojen kanssa, painottaa Karjalan Liiton toiminnanjohtaja Hannu Kilpeläinen.
Lehdon toiminnasta sanoutuvat irti myös palautuksia ajavat Aluepalautus ry ja Karelia Klubi. Ne pystyttävät viikonvaihteessa kojunsa Lahden kauppatorille. Karjala-tuotteiden myynnin ohessa kerätään nimiä Karjalan palautus -adressiin.
Pitkin viikkoa pohdittiin, voidaanko sunnuntaiksi antaa toripaikkoja ulkopuolisille, kun tuhansien ihmisten kulkue järjestäytyy siellä samaan aikaan.
- Poliisi on saanut selvyyden, että nämä järjestöt eivät aiheuta häiriöitä, joten ne voivat olla torilla lauantaina ja sunnuntaina. Kauppatorin yläpäähän jää varmasti tilaa, sanoo tori-isäntä Seppo Sintonen.
Kulkueessa juhliin
Suurin osa sunnuntain juhlakulkueen marssijoista on Karjalaiseen Nuorisoliittoon kuuluvia lapsia eli vunukoita ja nuoria. Kulkueeseen odotetaan tuhansia osallistujia. Mielenosoittaja Lehto on ilmoittanut marssivansa kulkueen perässä.
- Kulkueeseen saa toki osallistua, mutta siinä ei saa osoittaa mieltä. Poliisi näyttää sellaiselle sopivan paikan ja valvoo järjestystä. Toistaiseksi olemme olleet Lehdon kanssa yhteisymmärryksessä. Tavoitteena on, että kaikilla on hyvä mieli vielä sunnuntai-iltana, sanoo komisario Taisto Kuhlman Lahden poliisista.
Karjalaisjuhlat näkyvät lauantaina useissa kansantanssiesityksissä ja konserteissa eri puolilla kaupunkia. Kisapuistossa kilpaillaan kyykkätaidoissa heti aamusta ja Messuhallin karjalaisella torilla on piirakantekokilpailu. Avajaisjuhlat ovat Suurhallissa.
Sunnuntain kulkue marssii pääjuhlaan Suurhalliin. Juhlapuheiden lisäksi ohjelmassa on musiikki- ja kansantanssiesityksiä, joita on treenattu kuukausien ajan.
Ainakin sukutiloja
Aluepalautus ry:n Liikonen puhuu sananvapauden puolesta. Karjalan Liittoa hän kritisoi leväperäisestä toiminnasta palautusten suhteen.
- He ovat omaksuneet valtion linjan. Ainoa oikea muoto Suomelle on tilanne ennen marraskuuta 1939. Tuomme epäoikeudenmukaiset rauhat ja rajat ihmisten tietoon asiallisesti. Ja keräämme palautusadressiin lisää nimiä; nyt niitä on jo yli 120 000.
Liikosen mielestä valtiovalta saa hoitaa rajojen siirrot, mutta jos ei hoida, niin Aluepalautus ry ainakin hakee sukutiloja takaisin suomalaisomistukseen. Haussa on nyt 236 tilaa, joiden yhteispinta-ala on 10 000 hehtaaria.
- Olemme välittäneet hakemukset presidentti Putinille ja Venäjän duumalle. Etenemme laillisella linjalla. Ensin on päästävä keskustelemaan tiloista, sitten aluepalautuksista ja myöhemmin myös sotakorvausten takaisinmaksusta, Liikonen luettelee yhdistyksen tavoitteita.


16.06.2005 02:32


Kaksi klubiaJulkisuudessa on usein sekoittunut kaksi klubia, jotka ovat nimiltään lähellä toisiaan. Karelia Klubi ja Karjala Klubi ovat molemmat kiinnostuneita Karjalan menneisyydestä ja erityisesti nykypäivästä, mutta hyvin eri tavoin.Karelia Klubi perustettiin kesällä 2004. Yhdistyksen tavoitteena on "maltillisesti edistää pakkoluovutettujen alueiden rauhanomaista palautusta". Toisena päätavoitteena on "kehittää karjalaista kulttuuria palautettavaan Karjalaan".Karelia Klubi tekee yhteistyötä Karjalan palauttamista ajavien järjestöjen ja erityisesti Pro Karelia -yhdistyksen kanssa. Karelia Klubi Kauppa (entinen Karjala-Myymälä) myy tuotteitaan verkossa ja Lappeenrannan myymälässä.Karjala Klubi on perustettu toistakymmentä vuotta sitten. Se on Karjalan Liiton jäsenyhdistys ja toimii Karjalan Liiton linjojen mukaisesti. Helsingissä toimiva Karjala Klubi on tarkoitettu liike-, kulttuuri- ja tiedotusalan ihmisille, jotka ovat kiinnostuneita karjalaisuudesta.Karjala Klubi oli mukana perustamassa Viipuri-keskusta, joka pyrkii edistämään suomalaisten ja nykyviipurilaisten kanssakäymistä ja syventämään historian, kulttuurin ja nykypäivän tuntemusta rajan molemmin puolin.




https://suursuomalaisuudesta-1.blogspot.fi

-----------------------

Wednesday, January 19, 2005

Turku Suomen Joutsenen luona 2.8.2005 Vladimir Putinin ja aluemiehitystemme vastainen mielenosoitus http://www.kavkaz.fi/laulukielto.wav todistaa poliisien mielenosoituksen laittoman rajoittamisen laulukiellolla Seppo Lehdolle ja muille paikalla olijoille, mitä tehostettiin säilöönvienti- ja sakkouhkauksilla

Thursday, December 15, 2005


Vladimir Putin mielenosoitus 2.8.2005 http://www.kavkaz.fi/laulukielto.wav todistaa poliisien mielenosoituksen laittoman rajoittamisen laulukiellolla

Turku Suomen Joutsenen luona 2.8.2005 Vladimir Putinin ja aluemiehitystemme vastainen mielenosoitus http://www.kavkaz.fi/laulukielto.wav todistaa poliisien mielenosoituksen laittoman rajoittamisen laulukiellolla Seppo Lehdolle ja muille paikalla olijoille, mitä tehostettiin säilöönvienti- ja sakkouhkauksilla.

Asiasta voidaan tarvittaessa haastaa paikalla olleet mielenosoittajat. Joten syyttäjä Esa Aho, eduskunnan oikeusasiamies, jne. olkaa hyvä ja toimikaa, niin ettei vastaava enää toistu.

http://www.kavkaz.fi/laulukielto.wav tutkintapyyntöämme tehostamaan - Vaadimme vielä perusoikeuksiemme kunnioittamista ja korvauksia perusoikeuksien loukkaamisesta vastuulliselle Supon ja paikalla olleiden poliisien laulukiellon takia

Seppo Lehto http://www.kavkaz.fi kuvaraportti vuonna 2005 järjestetyistä mielenosoituksista, sekä keskustelupalsta, mille voi heittää kommentteja.

Lahti, Turku, Tampere - Poliisivaltio on totta, missä nuollaan ja nöyristellään miehittäjä-Ryssää ja vierasperäisiä keskuuteemme tulleita valehtelijoita, toisin kuin suojeluskuntain aikaan toimittiin.
.................
Olen tämän blogin kautta välittänyt oheisen tutkinnanjatkamispyynnön Esa Aholle seuraavasti:

Vaadin asiassa tutkinnan jatkamista ja vastuullisille rangaistusta. Supon tarkastajaa ei pidä suojella perusoikeuksien loukkamisensa takia