Saturday, November 29, 2008

Sopiiko kysyä miksi ryssäläisyys ja neekeriuskovaisuus on nykyään hyve mutta suomalaisuus on rikos?

Sopiiko kysyä miksi ryssäläisyys ja neekeriuskovaisuus on nykyään hyve mutta suomalaisuus on rikos?

--------

Sunday, September 28, 2008


Tamperelainen Seppo Lehto ei ole muslimi, neekeri, somali, eikä kommunistihölmö, saati neekeriuskovainen, kuten aivan liian moni kuntavaaliehdokkaista

Tamperelainen kunnallisvaaliehdokas Seppo Lehto ei ole muslimi, pygmi, neekeri, somali, mulatti, mestitsi, zambo, eikä kommunistihölmö, saati neekeriuskovainen, kuten aivan liian moni tyrkyllä olevista erilaisista kuntavaaliehdokkaista.Olisiko syytä antaa tukea Seppo Lehdon poliittisyhteiskunnallisille tavoitteille yhteiseksi hyväksemme?
http://tampereen-kunnallisvaalit.blogspot.com

Ääni Seppo Lehdolle ehdokasnumerolla 
= Ääni tulevaisuutemme puolesta Tampereella
--------------------------------------------------------------------------

http://kunnallisvaaliehdokas.blogspot.com tamperelainen kunnallisvaaliehdokas Seppo Lehto Tampereen kaupunginvaltuustoon maahanmuuttokriittisenä järven äänenä

Valinta on sinun arvoisa tamperelainen äänestäjä:

http://seppo-lehto-kaupunginvaltuustoon.blogspot.com/

Toimitko yhteiseksi hyväksemme
 Seppo Lehto kaupunginvaltuustoon
-----------------