Sopiiko kysyä miksi ryssäläisyys ja neekeriuskovaisuus on nykyään hyve mutta suomalaisuus on rikos?
--------
Sunday, September 28, 2008
Tamperelainen Seppo Lehto ei ole muslimi, neekeri, somali, eikä kommunistihölmö, saati neekeriuskovainen, kuten aivan liian moni kuntavaaliehdokkaista
Tamperelainen kunnallisvaaliehdokas Seppo Lehto ei ole muslimi, pygmi, neekeri,
somali, mulatti, mestitsi, zambo, eikä kommunistihölmö, saati neekeriuskovainen, kuten aivan liian moni tyrkyllä olevista erilaisista kuntavaaliehdokkaista.Olisiko syytä antaa tukea Seppo Lehdon poliittisyhteiskunnallisille tavoitteille yhteiseksi hyväksemme?
http://tampereen-kunnallisvaalit.blogspot.com
Ääni Seppo Lehdolle ehdokasnumerolla
= Ääni tulevaisuutemme puolesta Tampereella
--------------------------------------------------------------------------
http://kunnallisvaaliehdokas.blogspot.com tamperelainen kunnallisvaaliehdokas Seppo Lehto Tampereen kaupunginvaltuustoon maahanmuuttokriittisenä järven äänenä
Valinta on sinun arvoisa tamperelainen äänestäjä:
http://seppo-lehto-kaupunginvaltuustoon.blogspot.com/
Toimitko yhteiseksi hyväksemme Seppo Lehto kaupunginvaltuustoon
-----------------
somali, mulatti, mestitsi, zambo, eikä kommunistihölmö, saati neekeriuskovainen, kuten aivan liian moni tyrkyllä olevista erilaisista kuntavaaliehdokkaista.Olisiko syytä antaa tukea Seppo Lehdon poliittisyhteiskunnallisille tavoitteille yhteiseksi hyväksemme?http://tampereen-kunnallisvaalit.blogspot.com
Ääni Seppo Lehdolle ehdokasnumerolla
--------------------------------------------------------------------------
http://kunnallisvaaliehdokas.blogspot.com tamperelainen kunnallisvaaliehdokas Seppo Lehto Tampereen kaupunginvaltuustoon maahanmuuttokriittisenä järven äänenä
Valinta on sinun arvoisa tamperelainen äänestäjä:
http://seppo-lehto-kaupunginvaltuustoon.blogspot.com/
Toimitko yhteiseksi hyväksemme Seppo Lehto kaupunginvaltuustoon
-----------------