Tamperelainen Seppo Lehto: Tanskassa palavat autot ja koulut kun islamistit saavat riehua kuin laillistetut pyromaanit - Samaako halutaan Suomeenkin?Saturday, February 16, 2008
Tätä kysyy tamperelainen Seppo Lehto Tampereelta: Tanskassa palavat autot ja koulut kun islamistit saavat riehua kuin laillistetut pyromaanit- Samaako mielettömyyttä
ja etnosensitiivistä hölmöilyä ja alistumista rikollisten muslimien, neekerien ja somalien edessä halutaan Suomeenkin?Vastarinnan ääni esiin Muhammed pilakuvakilpailun kautta:
http://mohammed-caricatures.blogspot.com/
------------
Tampereella kunnallisvaaliehdokkaanasi isänmaan, suomalaisuuden ja yhdenvertaisuutemme asialla tamperelainen ajattelija Seppo Lehto http://kaupunginvaltuutettu.blogspot.com kertonee lähemmin. Tervetuloa Seppo Lehdon tukitiimiin kunnallisvaaleissa 2008, eurovaaleissa 2009 ja eduskuntavaaleissa 2011
----------------------------
Muistakaa osallistua naisten, lasten ja meidän miestenkin oikeuksia rajoittavan islamin kritisointiin suomalaisen Muhammed pilakuvakilpailun kautta. Ohjeet Muhammed pilakuvakilpailuun ohessa:
http://www.blogger.com/profile/03995513670668783616
------------------------------------
Valmistautukaamme jo hyvissä ajoin islamistien vastaiseen taisteluun seuraavissa eurovaaleissa 2009:
http://www.blogger.com/profile/14509260279469828856
- Levittäkää sanaa huolimatta neekeriuskovaisten disinfosta kansakuntamme ja Suomi-neidon vahingoksi. Toimikaamme isänmaamme eduksi http://ikl-isanmaallinen-kansanliike-nyt.blogspot.com/ kuten jo vanha IKL aikoinaan
--------------------------
