Sunday, November 30, 2008

Sopiiko kysyä miksi ryssäläisyys ja neekeriuskovaisuus on nykyään hyve mutta suomalaisuus on rikos?

Sopiiko kysyä miksi ryssäläisyys ja neekeriuskovaisuus on nykyään hyve mutta suomalaisuus on rikos?

--------

Saturday, February 16, 2008


Tamperelainen Seppo Lehto: Tanskassa palavat autot ja koulut kun islamistit saavat riehua kuin laillistetut pyromaanit - Samaako halutaan Suomeenkin?

Olisiko aika herätä arvon suomalaiset islamistien uhkaan ja vaaraan?

Tätä kysyy tamperelainen Seppo Lehto Tampereelta: Tanskassa palavat autot ja koulut kun islamistit saavat riehua kuin laillistetut pyromaanit
- Samaako mielettömyyttä ja etnosensitiivistä hölmöilyä ja alistumista rikollisten muslimien, neekerien ja somalien edessä halutaan Suomeenkin?

Vastarinnan ääni esiin Muhammed pilakuvakilpailun kautta:
http://mohammed-caricatures.blogspot.com/
------------