--------
Saturday, February 16, 2008
Tamperelainen Seppo Lehto: Tanskassa palavat autot ja koulut kun islamistit saavat riehua kuin laillistetut pyromaanit - Samaako halutaan Suomeenkin?
Tätä kysyy tamperelainen Seppo Lehto Tampereelta: Tanskassa palavat autot ja koulut kun islamistit saavat riehua kuin laillistetut pyromaanit- Samaako mielettömyyttä
ja etnosensitiivistä hölmöilyä ja alistumista rikollisten muslimien, neekerien ja somalien edessä halutaan Suomeenkin?Vastarinnan ääni esiin Muhammed pilakuvakilpailun kautta:
http://mohammed-caricatures.blogspot.com/
------------
