Sunday, November 30, 2008

Sopiiko kysyä miksi ryssäläisyys ja neekeriuskovaisuus on nykyään hyve mutta suomalaisuus on rikos?

Sopiiko kysyä miksi ryssäläisyys ja neekeriuskovaisuus on nykyään hyve mutta suomalaisuus on rikos?

--------

Saturday, February 16, 2008


Tamperelainen Seppo Lehto: Tanskassa palavat autot ja koulut kun islamistit saavat riehua kuin laillistetut pyromaanit - Samaako halutaan Suomeenkin?

Olisiko aika herätä arvon suomalaiset islamistien uhkaan ja vaaraan?

Tätä kysyy tamperelainen Seppo Lehto Tampereelta: Tanskassa palavat autot ja koulut kun islamistit saavat riehua kuin laillistetut pyromaanit
- Samaako mielettömyyttä ja etnosensitiivistä hölmöilyä ja alistumista rikollisten muslimien, neekerien ja somalien edessä halutaan Suomeenkin?

Vastarinnan ääni esiin Muhammed pilakuvakilpailun kautta:
http://mohammed-caricatures.blogspot.com/
------------

Saturday, November 29, 2008

Sopiiko kysyä miksi ryssäläisyys ja neekeriuskovaisuus on nykyään hyve mutta suomalaisuus on rikos?

Sopiiko kysyä miksi ryssäläisyys ja neekeriuskovaisuus on nykyään hyve mutta suomalaisuus on rikos?

--------

Sunday, September 28, 2008


Tamperelainen Seppo Lehto ei ole muslimi, neekeri, somali, eikä kommunistihölmö, saati neekeriuskovainen, kuten aivan liian moni kuntavaaliehdokkaista

Tamperelainen kunnallisvaaliehdokas Seppo Lehto ei ole muslimi, pygmi, neekeri, somali, mulatti, mestitsi, zambo, eikä kommunistihölmö, saati neekeriuskovainen, kuten aivan liian moni tyrkyllä olevista erilaisista kuntavaaliehdokkaista.Olisiko syytä antaa tukea Seppo Lehdon poliittisyhteiskunnallisille tavoitteille yhteiseksi hyväksemme?
http://tampereen-kunnallisvaalit.blogspot.com

Ääni Seppo Lehdolle ehdokasnumerolla 
= Ääni tulevaisuutemme puolesta Tampereella
--------------------------------------------------------------------------

http://kunnallisvaaliehdokas.blogspot.com tamperelainen kunnallisvaaliehdokas Seppo Lehto Tampereen kaupunginvaltuustoon maahanmuuttokriittisenä järven äänenä

Valinta on sinun arvoisa tamperelainen äänestäjä:

http://seppo-lehto-kaupunginvaltuustoon.blogspot.com/

Toimitko yhteiseksi hyväksemme
 Seppo Lehto kaupunginvaltuustoon
-----------------


Monday, October 20, 2008

Suursuomalaiset ja ajattelevat antavat tukensa mieluummin Tehylle sairaanhoitajien palkankorotuksille kuin neekeri- ja somalipopulan kasvattamiselle

Saturday, October 20, 2007


Suursuomalaiset ja ajattelevat antavat tukensa mieluummin Tehylle sairaanhoitajien palkankorotuksille kuin neekeri- ja somalipopulan kasvattamiselle

Vastakkainajattelua neekereistä, somaleista, miehittäjä-Ryssälle annetuista vastikkeettomista avustuksista lähialueyhteistyömäärärahoina versus kiistattomasti sairaanhoitajien oikeutetuista palkankorotustoiveista selkosuomella:



Suursuomalaiset ja ajattelevat suomalaiset kuten Seppo Lehto ja Aamulehden Matti Pitko antavat tukensa mieluummin Tehylle sairaanhoitajien palkankorotuksille kuin ryssäavustuksille ns. lähialueyhteistyömäärärahoina tai neekeri- ja somalipopulan kasvattamiselle Suomessa ja maailmalla esim. ns. "kehitysapua" kasvattamalla milläänmuotoa

kts. http://kehitysapu.blogspot.com

Missä on suomalaisen keskustelun taso ja objektiivisuus, sekä totuudessapysymisvelvollisuus?


Vaadimme tukea Tehyn ja tehyläisten sairaanhoitajien reiluille palkankorotustoiveille tarvittaessa "verta pakkiin" lakon avulla. Nyt punnitaan veri periaattella: Mistä halutaan maksaa?

Haluammeko tukea neekerien, somalien ja islamistiählämien määrää vastikkeettomasti halkona ja taakkana taloudellisena jatkuvasti kasvana vastikkeettomana kuluna selkäämme vai tuemmeko peruspalveluista vastaavien terveydenhuoltoammattilaisten työssä jaksamista kunnon palkankorotuksilla ja ajantasaistettuina lisinä ja ylityökorvauksina?
- Olisiko vihdoin ja viimein suomalaisen terveydenhuollostamme vastaavan pienipalkkaisen naisen saada arvostusta palkassaan ansaitusti vai tuhlaammeko kansakuntamme verta ja verovaroja mieluummin edelleen vastikkeettomasti jatkuvasti erilaisiin neekeri-, somali- ja ryssäavustuksiin?


Mikä on ns. "loukkaavaa" ja suomalaista ajattelun heikkoutta yhteisten varojemme kohdentamisessa?

1) Valtion joutoväen herrahississä olevien pääministeri Matti Vanhanen http://mattivanhanen.blogspot.com ja Markku Jalonen tapaisten öykkäri - ja kepulikommarien natina siitä ettei ole varaa sairaanhoitajien palkankorotuksiin?

2) Vai se että samaan aikaan tuetaan sadoilla miljoonilla miehittäjä-Ryssää mm. Pietarin paskanpuhdistusoperaatioissa etc ja neekerivaltioiden diktatuurihallintoja?

Moneen asiaan saataisiin ratkaisu Suomelta ryöstettyjen ja miehitettyjen alueiden palautuksella. Mikä parasta niillä palautettavilla nyt miehitetyillä alueillamme ei ole neekereitä, eikä somaleita. ;) - Ryssän jäljiltä alueillemme jäävien eri ryssäkansallisuuksien kanssa kuksiessa kasvatamme joka tapauksessa neekereihin ja somaleihin paremmin suhtautuvaa populaa, mikä ei antaisi sijaa Ruotsin, eikä Ranskan taudille monikulttuurisuussontana missä neekereistä ja somaleista on luotu pyhä liki Jumala, joka on aina oikeassa raiskatessaan, pahoinpidellessään ja ladellessaan tappouhkauksiaan http://rikosilmoitus.blogspot.com

On ajateltavissa tuntien monien ryssien suhtautumisen neekereihin ja somaleihin, niin miehitettyjen alueiden palautus lisäisi osaltaan ponnekkaasti vastavoimia alueemme neekeröittämisen ja somalittamisen estämiselle

Sunday, September 28, 2008

Tamperelainen Seppo Lehto ei ole muslimi, neekeri, somali, eikä kommunistihölmö, saati neekeriuskovainen, kuten aivan liian moni kuntavaaliehdokkaista

Sopiiko kysyä miksi ryssäläisyys ja neekeriuskovaisuus on nykyään hyve mutta suomalaisuus on rikos?

--------

Tamperelainen Seppo Lehto ei ole muslimi, neekeri, somali, eikä kommunistihölmö, saati neekeriuskovainen, kuten aivan liian moni kuntavaaliehdokkaista

Sunday, September 28, 2008


somali, mulatti, mestitsi, zambo, eikä kommunistihölmö, saati neekeriuskovainen, kuten aivan liian moni tyrkyllä olevista erilaisista kuntavaaliehdokkaista.Olisiko syytä antaa tukea Seppo Lehdon poliittisyhteiskunnallisille tavoitteille yhteiseksi hyväksemme?


http://tampereen-kunnallisvaalit.blogspot.com

Ääni Seppo Lehdolle ehdokasnumerolla 
= Ääni tulevaisuutemme puolesta Tampereella
--------------------------------------------------------------------------

http://kunnallisvaaliehdokas.blogspot.com tamperelainen kunnallisvaaliehdokas Seppo Lehto Tampereen kaupunginvaltuustoon maahanmuuttokriittisenä järven äänenä

Valinta on sinun arvoisa tamperelainen äänestäjä:

http://seppo-lehto-kaupunginvaltuustoon.blogspot.com/

Toimitko yhteiseksi hyväksemme
 Seppo Lehto kaupunginvaltuustoon
-----------------

Saturday, February 16, 2008


Tamperelainen Seppo Lehto: Tanskassa palavat autot ja koulut kun islamistit saavat riehua kuin laillistetut pyromaanit - Samaako halutaan Suomeenkin?

Olisiko aika herätä arvon suomalaiset islamistien uhkaan ja vaaraan?

Tätä kysyy tamperelainen Seppo Lehto Tampereelta: Tanskassa palavat autot ja koulut kun islamistit saavat riehua kuin laillistetut pyromaanit
- Samaako mielettömyyttä ja etnosensitiivistä hölmöilyä ja alistumista rikollisten muslimien, neekerien ja somalien edessä halutaan Suomeenkin?

Vastarinnan ääni esiin Muhammed pilakuvakilpailun kautta:
http://mohammed-caricatures.blogspot.com/
------------
Tampereella kunnallisvaaliehdokkaanasi isänmaan, suomalaisuuden ja yhdenvertaisuutemme asialla tamperelainen ajattelija Seppo Lehto http://kaupunginvaltuutettu.blogspot.com kertonee lähemmin. Tervetuloa Seppo Lehdon tukitiimiin kunnallisvaaleissa 2008, eurovaaleissa 2009 ja eduskuntavaaleissa 2011
----------------------------
Muistakaa osallistua naisten, lasten ja meidän miestenkin oikeuksia rajoittavan islamin kritisointiin suomalaisen Muhammed pilakuvakilpailun kautta. Ohjeet Muhammed pilakuvakilpailuun ohessa:
http://www.blogger.com/profile/03995513670668783616
------------------------------------
Valmistautukaamme jo hyvissä ajoin islamistien vastaiseen taisteluun seuraavissa eurovaaleissa 2009:
http://www.blogger.com/profile/14509260279469828856
- Levittäkää sanaa huolimatta neekeriuskovaisten disinfosta kansakuntamme ja Suomi-neidon vahingoksi. Toimikaamme isänmaamme eduksi http://ikl-isanmaallinen-kansanliike-nyt.blogspot.com/ kuten jo vanha IKL aikoinaan
--------------------------



Saturday, October 20, 2007


Suursuomalaiset ja ajattelevat antavat tukensa mieluummin Tehylle sairaanhoitajien palkankorotuksille kuin neekeri- ja somalipopulan kasvattamiselle

Vastakkainajattelua neekereistä, somaleista, miehittäjä-Ryssälle annetuista vastikkeettomista avustuksista lähialueyhteistyömäärärahoina versus kiistattomasti sairaanhoitajien oikeutetuista palkankorotustoiveista selkosuomella:



Suursuomalaiset ja ajattelevat suomalaiset kuten Seppo Lehto ja Aamulehden Matti Pitko antavat tukensa mieluummin Tehylle sairaanhoitajien palkankorotuksille kuin ryssäavustuksille ns. lähialueyhteistyömäärärahoina tai neekeri- ja somalipopulan kasvattamiselle Suomessa ja maailmalla esim. ns. "kehitysapua" kasvattamalla milläänmuotoa

kts. http://kehitysapu.blogspot.com

Missä on suomalaisen keskustelun taso ja objektiivisuus, sekä totuudessapysymisvelvollisuus?


Vaadimme tukea Tehyn ja tehyläisten sairaanhoitajien reiluille palkankorotustoiveille tarvittaessa "verta pakkiin" lakon avulla. Nyt punnitaan veri periaattella: Mistä halutaan maksaa?

Haluammeko tukea neekerien, somalien ja islamistiählämien määrää vastikkeettomasti halkona ja taakkana taloudellisena jatkuvasti kasvana vastikkeettomana kuluna selkäämme vai tuemmeko peruspalveluista vastaavien terveydenhuoltoammattilaisten työssä jaksamista kunnon palkankorotuksilla ja ajantasaistettuina lisinä ja ylityökorvauksina?
- Olisiko vihdoin ja viimein suomalaisen terveydenhuollostamme vastaavan pienipalkkaisen naisen saada arvostusta palkassaan ansaitusti vai tuhlaammeko kansakuntamme verta ja verovaroja mieluummin edelleen vastikkeettomasti jatkuvasti erilaisiin neekeri-, somali- ja ryssäavustuksiin?


Mikä on ns. "loukkaavaa" ja suomalaista ajattelun heikkoutta yhteisten varojemme kohdentamisessa?

1) Valtion joutoväen herrahississä olevien pääministeri Matti Vanhanen http://mattivanhanen.blogspot.com ja Markku Jalonen tapaisten öykkäri - ja kepulikommarien natina siitä ettei ole varaa sairaanhoitajien palkankorotuksiin?

2) Vai se että samaan aikaan tuetaan sadoilla miljoonilla miehittäjä-Ryssää mm. Pietarin paskanpuhdistusoperaatioissa etc ja neekerivaltioiden diktatuurihallintoja?

Moneen asiaan saataisiin ratkaisu Suomelta ryöstettyjen ja miehitettyjen alueiden palautuksella. Mikä parasta niillä palautettavilla nyt miehitetyillä alueillamme ei ole neekereitä, eikä somaleita. ;) - Ryssän jäljiltä alueillemme jäävien eri ryssäkansallisuuksien kanssa kuksiessa kasvatamme joka tapauksessa neekereihin ja somaleihin paremmin suhtautuvaa populaa, mikä ei antaisi sijaa Ruotsin, eikä Ranskan taudille monikulttuurisuussontana missä neekereistä ja somaleista on luotu pyhä liki Jumala, joka on aina oikeassa raiskatessaan, pahoinpidellessään ja ladellessaan tappouhkauksiaan http://rikosilmoitus.blogspot.com

- On ajateltavissa tuntien monien ryssien suhtautumisen neekereihin ja somaleihin, niin miehitettyjen alueiden palautus lisäisi osaltaan ponnekkaasti vastavoimia alueemme neekeröittämisen ja somalittamisen estämiselle



Saturday, February 16, 2008

Tamperelainen Seppo Lehto: Tanskassa palavat autot ja koulut kun islamistit saavat riehua kuin laillistetut pyromaanit - Samaako halutaan Suomeenkin?

Tamperelainen Seppo Lehto: Tanskassa palavat autot ja koulut kun islamistit saavat riehua kuin laillistetut pyromaanit - Samaako halutaan Suomeenkin?Saturday, February 16, 2008

Olisiko aika herätä arvon suomalaiset islamistien uhkaan ja vaaraan?

Tätä kysyy tamperelainen Seppo Lehto Tampereelta: Tanskassa palavat autot ja koulut kun islamistit saavat riehua kuin laillistetut pyromaanit
- Samaako mielettömyyttä ja etnosensitiivistä hölmöilyä ja alistumista rikollisten muslimien, neekerien ja somalien edessä halutaan Suomeenkin?

Vastarinnan ääni esiin Muhammed pilakuvakilpailun kautta:
http://mohammed-caricatures.blogspot.com/
------------
Tampereella kunnallisvaaliehdokkaanasi isänmaan, suomalaisuuden ja yhdenvertaisuutemme asialla tamperelainen ajattelija Seppo Lehto http://kaupunginvaltuutettu.blogspot.com kertonee lähemmin. Tervetuloa Seppo Lehdon tukitiimiin kunnallisvaaleissa 2008, eurovaaleissa 2009 ja eduskuntavaaleissa 2011
----------------------------
Muistakaa osallistua naisten, lasten ja meidän miestenkin oikeuksia rajoittavan islamin kritisointiin suomalaisen Muhammed pilakuvakilpailun kautta. Ohjeet Muhammed pilakuvakilpailuun ohessa:
http://www.blogger.com/profile/03995513670668783616
------------------------------------
Valmistautukaamme jo hyvissä ajoin islamistien vastaiseen taisteluun seuraavissa eurovaaleissa 2009:
http://www.blogger.com/profile/14509260279469828856
- Levittäkää sanaa huolimatta neekeriuskovaisten disinfosta kansakuntamme ja Suomi-neidon vahingoksi. Toimikaamme isänmaamme eduksi http://ikl-isanmaallinen-kansanliike-nyt.blogspot.com/ kuten jo vanha IKL aikoinaan
--------------------------