Saturday, October 20, 2007
Suursuomalaiset ja ajattelevat antavat tukensa mieluummin Tehylle sairaanhoitajien palkankorotuksille kuin neekeri- ja somalipopulan kasvattamiselle
Vastakkainajattelua neekereistä, somaleista, miehittäjä-Ryssälle annetuista vastikkeettomista avustuksista lähialueyhteistyömäärärahoina versus kiistattomasti sairaanhoitajien oikeutetuista palkankorotustoiveista selkosuomella:
Suursuomalaiset ja ajattelevat suomalaiset kuten Seppo Lehto ja Aamulehden Matti Pitko antavat tukensa mieluummin Tehylle sairaanhoitajien palkankorotuksille kuin ryssäavustuksille ns. lähialueyhteistyömäärärahoina tai neekeri- ja somalipopulan kasvattamiselle Suomessa ja maailmalla esim. ns. "kehitysapua" kasvattamalla milläänmuotoa
kts. http://kehitysapu.blogspot.com
Missä on suomalaisen keskustelun taso ja objektiivisuus, sekä totuudessapysymisvelvollisuus?
Vaadimme tukea Tehyn ja tehyläisten sairaanhoitajien reiluille palkankorotustoiveille tarvittaessa "verta pakkiin" lakon avulla. Nyt punnitaan veri periaattella: Mistä halutaan maksaa?
Haluammeko tukea neekerien, somalien ja islamistiählämien määrää vastikkeettomasti halkona ja taakkana taloudellisena jatkuvasti kasvana vastikkeettomana kuluna selkäämme vai tuemmeko peruspalveluista vastaavien terveydenhuoltoammattilaisten työssä jaksamista kunnon palkankorotuksilla ja ajantasaistettuina lisinä ja ylityökorvauksina?
- Olisiko vihdoin ja viimein suomalaisen terveydenhuollostamme vastaavan pienipalkkaisen naisen saada arvostusta palkassaan ansaitusti vai tuhlaammeko kansakuntamme verta ja verovaroja mieluummin edelleen vastikkeettomasti jatkuvasti erilaisiin neekeri-, somali- ja ryssäavustuksiin?
Mikä on ns. "loukkaavaa" ja suomalaista ajattelun heikkoutta yhteisten varojemme kohdentamisessa?
1) Valtion joutoväen herrahississä olevien pääministeri Matti Vanhanen http://mattivanhanen.blogspot.com ja Markku Jalonen tapaisten öykkäri - ja kepulikommarien natina siitä ettei ole varaa sairaanhoitajien palkankorotuksiin?
2) Vai se että samaan aikaan tuetaan sadoilla miljoonilla miehittäjä-Ryssää mm. Pietarin paskanpuhdistusoperaatioissa etc ja neekerivaltioiden diktatuurihallintoja?
Moneen asiaan saataisiin ratkaisu Suomelta ryöstettyjen ja miehitettyjen alueiden palautuksella. Mikä parasta niillä palautettavilla nyt miehitetyillä alueillamme ei ole neekereitä, eikä somaleita. ;) - Ryssän jäljiltä alueillemme jäävien eri ryssäkansallisuuksien kanssa kuksiessa kasvatamme joka tapauksessa neekereihin ja somaleihin paremmin suhtautuvaa populaa, mikä ei antaisi sijaa Ruotsin, eikä Ranskan taudille monikulttuurisuussontana missä neekereistä ja somaleista on luotu pyhä liki Jumala, joka on aina oikeassa raiskatessaan, pahoinpidellessään ja ladellessaan tappouhkauksiaan http://rikosilmoitus.blogspot.com
- On ajateltavissa tuntien monien ryssien suhtautumisen neekereihin ja somaleihin, niin miehitettyjen alueiden palautus lisäisi osaltaan ponnekkaasti vastavoimia alueemme neekeröittämisen ja somalittamisen estämiselle

Suursuomalaiset ja ajattelevat suomalaiset kuten Seppo Lehto ja Aamulehden Matti Pitko antavat tukensa mieluummin Tehylle sairaanhoitajien palkankorotuksille kuin ryssäavustuksille ns. lähialueyhteistyömäärärahoina tai neekeri- ja somalipopulan kasvattamiselle Suomessa ja maailmalla esim. ns. "kehitysapua" kasvattamalla milläänmuotoa
kts. http://kehitysapu.blogspot.com
Missä on suomalaisen keskustelun taso ja objektiivisuus, sekä totuudessapysymisvelvollisuus?
Vaadimme tukea Tehyn ja tehyläisten sairaanhoitajien reiluille palkankorotustoiveille tarvittaessa "verta pakkiin" lakon avulla. Nyt punnitaan veri periaattella: Mistä halutaan maksaa?
Haluammeko tukea neekerien, somalien ja islamistiählämien määrää vastikkeettomasti halkona ja taakkana taloudellisena jatkuvasti kasvana vastikkeettomana kuluna selkäämme vai tuemmeko peruspalveluista vastaavien terveydenhuoltoammattilaisten työssä jaksamista kunnon palkankorotuksilla ja ajantasaistettuina lisinä ja ylityökorvauksina?
- Olisiko vihdoin ja viimein suomalaisen terveydenhuollostamme vastaavan pienipalkkaisen naisen saada arvostusta palkassaan ansaitusti vai tuhlaammeko kansakuntamme verta ja verovaroja mieluummin edelleen vastikkeettomasti jatkuvasti erilaisiin neekeri-, somali- ja ryssäavustuksiin?
Mikä on ns. "loukkaavaa" ja suomalaista ajattelun heikkoutta yhteisten varojemme kohdentamisessa?
1) Valtion joutoväen herrahississä olevien pääministeri Matti Vanhanen http://mattivanhanen.blogspot.com ja Markku Jalonen tapaisten öykkäri - ja kepulikommarien natina siitä ettei ole varaa sairaanhoitajien palkankorotuksiin?
2) Vai se että samaan aikaan tuetaan sadoilla miljoonilla miehittäjä-Ryssää mm. Pietarin paskanpuhdistusoperaatioissa etc ja neekerivaltioiden diktatuurihallintoja?
Moneen asiaan saataisiin ratkaisu Suomelta ryöstettyjen ja miehitettyjen alueiden palautuksella. Mikä parasta niillä palautettavilla nyt miehitetyillä alueillamme ei ole neekereitä, eikä somaleita. ;) - Ryssän jäljiltä alueillemme jäävien eri ryssäkansallisuuksien kanssa kuksiessa kasvatamme joka tapauksessa neekereihin ja somaleihin paremmin suhtautuvaa populaa, mikä ei antaisi sijaa Ruotsin, eikä Ranskan taudille monikulttuurisuussontana missä neekereistä ja somaleista on luotu pyhä liki Jumala, joka on aina oikeassa raiskatessaan, pahoinpidellessään ja ladellessaan tappouhkauksiaan http://rikosilmoitus.blogspot.com
- On ajateltavissa tuntien monien ryssien suhtautumisen neekereihin ja somaleihin, niin miehitettyjen alueiden palautus lisäisi osaltaan ponnekkaasti vastavoimia alueemme neekeröittämisen ja somalittamisen estämiselle


No comments:
Post a Comment